Valsedel

Pether lyckades glömma sin valsedel hemma, men som tur var kom han på det redan vid bussen här hemma. Visst blev han försenad till Sandviken men han fick ju med sig den i alla fall. Nu är han där och ska hälsa på farbror Jimmy medan vi är här hemma och myser. Känns skönt faktiskt. Jag brukar alltid gruva mig för att vara ensam, vet faktiskt inte varför. Men nu har jag insett att det är helt underbart att vara ensam med vår lilla älskling.


Så här tokbusig har min älskling vart medan vi städade!

Vi (Läs: Jag) har precis storstädat här hemma. Dammat, dammsugit, torkat golv, diskat, skurat toaletten och plockat lite. Känns skönt att ha det gjort, nu kan lilleplutt äntligen krypa runt utan att få kolsvarta händer! Och nu kan vi koncentrera oss på att endast mysa hela dagen/kvällen! :) Kanske Mathias kommer över sen, det återstår ju att se :)


Osminkad och trött ^^
Nu ska vi gosa ner oss i soffan och glo på en film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0