Sjuk sjukare sjukast

Usch, tänk om den här förkylningen ville gå över någon gång? Känner mig helt död, visst hjälper alvedon, men jag vill inte behöva knapra de tio gånger om dagen. Inatt har jag totalt hostat sönder mina lungor, om jag hostar en gång till så väntar jag mig att det kommer blod... Usch, fy fan vad jag mår.

Men trots detta så klev jag upp, borstade tänderna, slängde mig på vibben en kvar, åt frukost och sen duschade. Känns skönt att ha fått allt sånt gjort i alla fall. Måste verkligen hålla i min lilla träning som jag gör nu. Är nere på under 68kg nu, det gillar jag starkt med tanke på att jag vägde 73 för 6 veckor sen. Mitt mål för den här veckan är 67,5kg. Tror jag kommer klara de! WONDERBAUM!

Min älskade lilleplutt ligger och sover middag nu hon med, hon har också en grym hosta! Usch hon låter som att hon håller på att hosta upp lungorna med stackarn! <3


Tänk att min lilla älskling har varit så här liten! Den här bilden
är knäppt för ganska exakt ett år sedan, när hon var sjuk första gången! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0