Köttfärssås med bacon!

Mums vad gott, men råkade göra i ordning den på tok för tidigt. Den var klar 20:50, och grabbarna kommer hem 21:40. Så tokigt det kan bli. Lilleplutt sover, efter att ha vart vaken i 6 timmar, hon slocknade på 2 röda även fast hon inte verkade så trött.

Vi har bara varit och myst idag! Badat och busat. Hon har verkligen insett hur kul det är att skvätta vatten nu. Hon plaskar och lever om med ett asgarv hela tiden!

Jag har faktiskt gjort lite nytta idag med. Har bokat in en liten familje/farfar/morfar middag på söndag. Ska bli riktigt trevligt, bara det att jag inte vet vad jag ska laga än. Har även ringt till Ansans och bokat in både mamma och Stephan så att vi kan få börja övningsköra med dom snart. Äntligen gjort!

Jag började rensa ur kyl och skafferi idag med. Slängde saker för säkert upp mot 500 kr. Nu måste vi verkligen sluta handla hem så jävla mycket, hälften hinner ju gå ur datum innan vi äter upp de. Skafferiet är numera tomt i stortsätt, innan var det överfullt fortfarande. Kylen är också betydligt tommare. Tur att det är lön imorn, ska iväg med mamma och handla när Pether har kommit hem från jobbet :)

Nu ska jag fortsätta med maten, koka lite spaghetti, snart är dom hemma! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0