Gotroll

Ängla har fått in något knas i huvudet. Hon är nyvaken, men ändå supertrött. Men hon lägger sig på mitt bröst, är en sekund ifrån att somna, sätter sig upp och gallskriker sen slänger hon ner huvudet flera gånger så hårt hon bara kan i mitt bröst! Självdestruktiv? Jag förstår inte vad hon håller på med, hon borde inte vara trött efter en 1,5 timmes middag heller. Men det är hon. Så jag försöker hålla i henne i armarna så att hon inte kan dunka ner huvudet för det borde ju göra ont? Då blir hon flytokig och slår mig :S Herregud, min bebis har fått temperamentet efter mamma, det ser jag de! Haha.

Just nu springer hon omkring i vardagsrummet och leker. Hon satt alldeles nyss på golvet vid pusslet och försökte lägga i ena biten fast i fel hål! Åååh, min bebis börjar bli stor, tänk att hon förstår att dom ska i där, det är bara hur man ska lägga ner dom som inte går än ^^ Hihi, min älskade lilla plutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0