30/9

Är så utvilad idag så det är inte sant! Gick och la mig redan kl 20:10 igår, somnade på stört. Vaknade till vid 03, hade då sovit 7 timmar (?!) och kunde nästan inte somna om. Kände lukten av Pethers parfym och insåg att jag inte ens hade vaknat till när han kom in och la sig, som jag alltid gör! Tokigt.

Fick in första studiebidraget på 1,5 år idag. Känns skönt. Har nu lagt undan 5000kr för den här månaden. Ska iväg med Teppo på onsdag på en sån här dagskryssning, buffé och allt! Kommer bli superkul!

Har precis hämtat Ängla på dagis, hon hade inte sovit en blund på hela dagen. Jo visst, hon hade somnat till ett par gånger men vaknat bara någon minut efter. Och eftersom att dagis har planeringsdag imorn så låter jag henne sova en middag här hemma nu. Men det låter inte som att hon har några planer på att somna, vi får väl se. Ringde min lärare nyss också och frågade om hon tyckte att jag skulle ta med Ängla till skolan imorn eller om jag ska vara hemma. Hon tyckte jag skulle Vabba en dag till, annars tar Ängla all uppmärksamhet som annars skulle gått till studierna. Sant så sant.


Min älskade lilleplutt innan dagis i morse, hela fullt armerad! Olle, vinterjacka,
täckbyxor, vantar, dubbla sockor osv. Haha, så söt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0