28/9

Åh, ikväll börjar mitt älskade DH! Det var väl på tiden, det har varit alldeles för långt uppbrott?!



Har precis vart och hämtat lilleplutt på dagis, tydligen hade hon sovit redan mellan 10 och 12. Så hon var jätte arg på mig nu när vi kom hem och jag försökte få i henne lite kyckling och ris. Det slutade med att jag fick ta till flaskan och nu ligger hon inne i sovrummet och gurglar. Tok.

Magda har vart här idag, fikat, följt med till dagis osv. Har även hämtat ut penicillin till Ängla idag. De gjorde ju en näsodling på henne förra veckan som dom hade fått svar på. Det visade sig att hon hade något som inte var så bra, dock inte smittsamt då hon börjar bli frisk nu. Men fick i alla fall antibiotika mot de. Men enligt Magda så var det en värdelös antibiotika så vi skiter nog i att ge den.

Har jagat CSN idag med, för att försöka ändra kontot som mitt studiebidrag ska in på. Det åker ju annars in på pappas och där gör det ingen nytta ;) Lyckades till slut komma på hur man gjorde så nu är det fixat. Dock trodde dom att jag skulle få en värdeavi den här månaden! Kors i taket, i brevet från CSN så står det att jag började skolan redan den 23/8, men jag hade ju föräldrapenning fram till 13/9 så jag förstår inte hur dom får ihop de.

Jaja, nu ska jag ta och koka en kopp thé och njuta av stillheten en stund!


Kommentarer
Postat av: mikaela

det börjar nästa tisdag?

2010-09-28 @ 16:06:56
Postat av: Tess

Jo jag insåg det jag med..

2010-09-29 @ 07:00:29
URL: http://tessgustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan ju inte skita i at ge, om den er värdelös för henne behöver den ju inte vara värdelös för ängla!

2010-09-30 @ 14:42:49
Postat av: Tess

Jo jag kan visst skita i att ge. Min Magda är själv sjuksköterska, så jag litar mer på henne än vad jag gör på någon annan. Lyssnar hon på Ängla och säger att hon inte behöver den så skiter jag i att ge.

2010-09-30 @ 14:44:43
URL: http://tessgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0