27/9

Jag är dötrött, verkligen helt dödstrött. Orkar inte mer än att göra en kopp the och sätta mig vid datorn. Har fixat och donat hela dagen. Var ju hemma med VAB hela förra veckan så jag missade att vi hade studiedag idag, var ändå vid skolan vid 09 och funderade på varför det var låst. Gick sen till stan, mötte Pether med Erika, klippte mig, handlade vantar, parfym och sen fixade jag Socpappren. Efter det köpte jag en skrivare/scanner och sen bar det av hemåt. Lina följde med, hämtade Ängla på dagis, åkte till dollar, shoppade lite smått och gott. Gick in på Jysk, köpte en skohylla. Och sen hem igen, har nu monterat ihop skohyllan, installerat skrivaren, möblerat om i sovrummet, bytt gardiner och allmänt städat här hemma. BLÄ!

Lilleplutt sover, hon vaknade nyss av en mardröm :( La mig bredvid henne en kvart och nu sover hon så gott igen så. Funderar på att kolla klart på mitt avsnitt av Oz och sen gå och sova. Orkar inte mycket annat. Måste äta något också, har inte ätit sen 11.. Fy mig. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0