26/9

Hon bär saker! Hon lyfter upp massa saker och går omkring med dom i hela lägenheten. Men helst av allt så vill hon lägga upp allt på vardagsrumsbordet. Det ser så sött ut när hon kommer och bär på klosslådan, den använde hon förr som gåvagn och nu är det hon som bär den! Hihi.

Idag blir det lite halv släktmiddag. Änglas morfar och farfar kommer hit, samt Marianne och morbror Tobbe. Ska bli trevligt. Fick klagomål av min kära karl att jag köpte för mycket köttbullar när vi var och storhandlade i fredags så därför ska jag bjuda på köttbullar, potatis och gräddsås. Enkelt och gott.

Har redan hunnit stå 20 min på vibben idag, nu ligger disken inne i köket och skriker åt mig att börja diska någon gång. Jag är på uruselt humör idag med. Vet inte varför heller, har verkligen ingen aning. Jag läste något på internet igår kväll precis innan vi skulle lägga oss, minns inte vad. Men det satt i vilket fall kvar i huvudet nu när vi klev upp.. Morr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0