25/9

Trött, det är vad jag är. Ändå var det min tur att sova ut idag. Lyckades, kors i taket, sova till 10:42 tror jag. Klev upp, skickade iväg karln till jobbet och lade bebis för att sova middag. Det gör hon än också. Hon måste varit super trött. Själv har jag ätit popcorn för första gången på evigheter och kollat 2 avsnitt av OZ. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Pojkarna kommer hem om 4,5 timme.

Ikväll blir det tacos och massa fett med godis. Ligger på 67.0 nu, så det här blir sista fetto dagarna på 3 veckor. På måndag går jag in i nästa diet som håller i 3 veckor. Då håller vi tummarna för att den är bra, vill ner till 60kg, sen är jag nöjd. Kollade mitt BMI igår, ligger på normal vikt nu, men borde förlora något kilo till. Och det håller jag med om. Visst skulle jag kunna stanna på 67 men då ska vi omvandla lite fett till muskler istället ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0