13 månader

Jag kan inte förstå att för ganska exakt 13 månader sedan så satt jag med min älskade lilla nykläckta dotter i famnen nere på neonatalen och ammade. Satt och ammade i timmar för att få igång mjölken, mycket jobb, men men. :) Saknar tiden när hon var så liten men samtidigt så blir man så glad när man ser hur hon utvecklas hela tiden!

När jag var liten så frågade jag ofta mamma och pappa varför tiden gick så sakta, jag tyckte den bara sniglade fram, man ville ut och leka men det fick man inte förrän kl 10. Man ville att det skulle bli lördag för att få godis osv. Nu när man själv är förälder så förstår man vad dom menade när dom sa att tiden går så fort. Vart har det här året tagit vägen? Tiden verkligen springer förbi än och man hinner verkligen inte med! <3

Det här är exakt tretton månader sedan. <3


Det här är 5 minuter sedan! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0