30/10

Har vart på Johns namngivelse idag :) Väldigt trevligt! Han är ju så go! Bara ler och är glad mest hela tiden, och dom hade fixat superfint där borta, kanon dag!

Nu på kvällningen så bjöd vi även far på tacos, hade en riktigt trevlig kväll med. Nu vid 23 kom vi på att vi nog har en säck nere i förrådet med kläder som Ängla kan ha nu, haha. Så vi sprang ner och hämtade den och insåg att det var mycket hon verkligen kan ha nu med. 1½ set med gallonisar, tusen tröjor, tusen jeans, nya gummistövlar osv osv osv. Kanonbra säger jag! Haha. Pether njuter han med, nu behöver jag absolut inte köpa mera kläder för stl 80 och stl 86. Så tokigt. Tror hon har typ 15 par jeans i stl 86 redan (A)

Imorn ska jag sova ut! Sova ut sova ut sova ut!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Mäh..varför skrev du inte att jag åsså var där och käka tacos?? Jaja, gott som tusan var det iallafall. Tack tack och kraaam på er =)

2010-11-04 @ 18:27:17
Postat av: Tess

Ville skriva med de, men pappa har varnat mig för någon psykobrud som tydligen terrar honom :S Men nu har jag fått klartecken av honom så självklart ska jag skriva med dig nästa gång kära du! :)

Kramisar från oss! Kanske ses i helgen?

2010-11-04 @ 19:06:16
URL: http://tessgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0