27/10

Ängla slog sitt sovarrekord med hästlängder inatt! Jag nattade henne strax efter halv sju. Min klocka ringde 07:15 imorse och hon sov fortfarande. När jag ringde Pether vid 11 så hade dom vart vaken en timme! 15,5 timme sov hon inatt! I streck! Min bebis är inte klok alltså! <3

Men en förklaring till de kan ju bero på att hon nu är sjuk igen. Dagis ringde mig vid 13:40 och sa att dom hade tagit tempen och hon hade 39,5 grader. Inte bra alls. Det började koka i huvudet på mig eftersom jag bett Pether kolla tempen på henne innan de gick till dagis. Men han sa att han hade gjort det och att hon hade 37,3 då. Så vad ska man göra? Nu blir vi hemma resterande av den här veckan sen har jag lov nästa vecka.

På lovet är det pluggpluggplugg som gäller. Har tagit hem massa uppgifter som jag ligger efter med, och alla dom ska göras på lovet! Nä nu ska jag fortsätta glo på "Die Hard 2" och invänta min karl! Jag ska äta lösgodis för första gången på några månader :D:D:D:D Så lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0