26/10

Har precis kollat klart på veckans avsnitt av DH. Så jävla spännande! Jag vill inte vänta till nästa vecka för att se nästa program, snyft.!!

Idag har det inte varit lugnt en sekund. Lilleplutt var hemma till 11, gick och lämnade henne på dagis. Kom hem och satte direkt igång. Dammade, dammsög, torkade golven, diskade. Och undertiden så tvättade jag 4 maskiner också! Har även gjort två satser med korvstroganoff idag, det blev 5 matlådor till Pether + middag för oss allihop. Nu känner jag mig duktig! Känns som att jag har fått lite vettigt gjort idag i alla fall :)

Imorn ska jag till skolan för första gången på evigheter känns det som, hoppas bara inte lilleplutt blir sjuk inatt som jag anar att hon kommer bli! Då blir jag ju hemma resten av den här veckan! Hon har börjat snora värre än sist igen, och hon har fått tillbaka den dumma hostan igen! Kände även på hennes panna innan och den var glödhet, men tempen låg bara på 38,0. Hoppas hon klarar sig den här gången! <3

På fredag hoppas jag att Erika får fingrarna ur och kommer hit och spelar kort med oss som hon har lovat! Lördag är det namngivelse för lille John i Sandviken och söndagen ska jag ägna åt att leta efter en MEGASTOR resväska till Thailand. Suck suck suck.

Sen måndag är helt uppbokad! Kl 10:00 ska jag vara på möte med Lasse på Komvux, efter det 11:45 ska vi vaccinera oss mot hepatit A. Sen på kvällen mellan 18:30 - 20:30 är det föräldramöte på dagis. Tur att Lina kunde vara här hemma med lilleplutt medans eftersom Pether jobbar då :)

Nä nu ska jag ta och dricka en kopp thé sen kallar sängen på mig! Behöver mina älskade 8 timmar!

Slänger in lite bilder i ett till inlägg så ni får se hur stor min älskling har blivit!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0