19/10

Är hemma med lilleplutt idag med, stackarn. Vi nattade henne kl 19 igår. Hon vaknade efter en kvart/halvtimme och hostade tills hon kräktes. Upp med henne, byta sängkläder och ge ny flaska. Sköljde också ren näsan på henne, men innan jag ens hade lyckats fått pipen till hennes lilla näsa så började hon dra in luft i lungorna och slutade inte heller! Hon låg i ca 30 sek utan att andas och när jag väl tog upp henne och började skaka henne var hon alldeles lealös! Hur läskigt som helst! Usch min lillaplutt :( Hon tycker verkligen inte om att skölja näsan, men vem kan klandra henne?

Just nu sitter hon och leker för sig själv på golvet, men snorar som jag vet inte vad. Jag förstår inte hur allt det där som kommer ut får plats i hennes lilla kropp! Helt otroligt!

Jag har redan vibbat en kvart jag, ska snart ställa mig en kvart till. Vågen och jag var sams igår, kors i taket, jag vägde så lite som 64,9kg! De ni!

Vi råkade försova oss lite idag. Pether skulle ha klivit upp redan kl 08:30, men tydligen så hade min mobil dött inatt, så vi vaknade 09:05. Tur de, han skulle övningsköra kl 10:20. Hihi. Nä nu ska jag gosa och pussa lite på min bebis innan jag ställer mig på vibben igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0