15/10

Usch, jag har haft en helvetets natt. Blä. När vi skulle lägga oss så vaknade Ängla. Jag gav henne en flaska bredvid mig och hon somnade till och med en stund. Men när jag skulle lägga över henne till sin säng så började hon illvråla. I 2 timmar lät vi henne skrika, med jämna mellanrum så somnar hon men så vaknar hon igen. Så vid 23:45 gick vi upp, tror jag. Lät henne springa omkring och leka på golvet och vid 01 deckade hon. Fy satan. Sen har hon vaknat med jämna mellanrum inatt också och skrikit till, men somnat om lika fort igen.

Jag är sjuk också, är det inte underbart, igen! Jag är konstant sjuk. Har så ont i halsen så jag tvivlar på om jag kan prata idag. Har feber, det känns i hela kroppen och så hostar jag. Som jag hostar! Fan. Jag klär på mig vinterkläder när jag går ut, alltid jackan stängd och jag svettas för att jag har så mycket kläder. Hur kan jag då vara den som blir sjuk hela tiden?!

Åååh, längtar till november, då glömmer jag det här gudsförgätna landet och sticker till Phuket i 2 veckor!! Mohahaha, fan ska bara ligga i solen och gotta mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0