1/10

Ängla sover än, tok bebis. Hon somnade ganska exakt kl 22 igår. Så vaknade hon inatt av en hemsk mardröm, så hon fick komma över och sova med mig, och gullungen låg på sidan och höll om mig, så himla mysigt! Men hon hade lite problem att somna, så Pether gick upp och blandade en flaska som vi sen gav i sängen och hon somnade som en stock! :) Och ja som sagt, hon sover än. Hon började knorra vid 08, det lät som att hon låg och gjorde nr 2. Så jag tänkte att jag skulle ligga kvar i sängen tills hon verkligen började protestera, men det kom inga protester. Vid 08:25 gick jag upp, duschade håret, sminkade mig osv. Och hon slocknade igen :) Mammas lille goplutt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0