5/11

Just nu är Pether iväg på arbetsintervju, håller tummarna för att det går bra för honom! Tvivlar inte en sekund! <3

Har funderat på att sluta blogga, det verkar som att allt jag skriver om gör så att jag ställer till problem för någon, så det kanske är timing att lägga ner? Tänker dock ha bloggen kvar då det huvudsakliga syftet från början var att skriva ner saker som händer med Ängla och i mitt liv, som en dagbok, för att kunna minnas det senare om några år. Men nu har ju saker blivit som de har blivit.

Vill bara be om ursäkt till just pappa, för det verkar som att det är dig jag har ställt till mest problem för! Även om jag nu fortsätter blogga så ska jag inte skriva mera saker om dig. Pusselipuss

Funderar på att ta en stödvila. Lilleplutt har sovit en stund, så hon borde sova ett tag till. Skulle kunna vara skönt?

Kommentarer
Postat av: åsa-lisa

helt rätt

2010-11-05 @ 15:20:12
Postat av: Madelene

tråkigt om du slutar blogga, är så roligt att se hur eran tjej växer och blir stor :)

2010-11-05 @ 17:45:01
URL: http://madelenekalsson.devote.se
Postat av: kårre karlsson

snella dö, bara 1 inlegg till puss och massa kärlek kram kårreee<3<3<3<3<3<333

2010-11-05 @ 19:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0