24/11




Snart bär det av mot Thailand för min del. Kan inte fatta att jag verkligen ska åka! Kommer sakna min lilla ängel mer än ord kan beskriva! Usch vad hemskt, två veckor utan min älskling! <3 Hon som börjar bli så stor nu. Hon hjälper till att städa, att plocka undan. Hon hämtar också saker på kommando nu, jätte kul! Och som hon pratar!

Vi var ute i snön och lekte för ett tag sen, och hon är så duktig! Jag trodde att det skulle bli illvrål som det brukar bli vid nya saker, men hon älskar snön! Speciellt när det snöar, det verkar vara sjunde himlen för henne! Goa unge! Hon har blivit så gosesjuk nu för tiden med, hon ska pussas och kramas hela tiden! Och inte klagar jag! <3

Snart är det dags för hennes andra jul också. Vi ställer inte upp någon julgran i år, har ingen lust att märka en vacker dag att lillfröken har vält den över sig eller något. Men eftersom vi ska fira jul i Järbo så lär det nog inte göra något ändå. Enligt mig så har man bara en julgran för att ha klapparna under. Tror inte Ängla kommer bry sig så mycket heller :)

Anna Ängla Lilian Gustafsson Ahtiainen, mamma älskar dig mer än det finns droppar i havet,
mer än det finns stjärnor på himlen. Till månen och tillbaka 100 miljoner gånger om ! <3


Kommentarer
Postat av: Emelie - 18 år och ensamstående mamma till Wilma

svar: har skrivit om dieten i bloggen nu. Dock så ska du inte göra den. Man ska ha minst 7 kilo övervikt för att göra den :)

2011-01-15 @ 13:23:13
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0