2/11

Blogg har fått tuppjuck, vet inte hur det är för alla andra, men jag kan inte se de sista inlägget med alla bilderna i alla fall?


Min lillsnutta har fått nässelutslag efter den här långa tiden när hon har varit sjuk!
Och som det syns på bilden så är hon inte så lycklig för de :( Som tur är så börjar
dom försvinna redan! <3

Jag har massor att klaga på idag. Är på jätte bra humör men det här jävla vädret stör mig! Det var iskallt imorse, nu regnar det. Har haft konstant huvudvärk hela jävla dagen. Mina läppar spricker på grund av kylan, mina nagelband lika så. Ängla har sån diarré stackarn så när jag la henne på mattan imorse rann det ut över hela den! Jag har ont över allt, men jag är inte bitter!

Har busat och gosat med min förövrigt super griniga bebis idag. Men vem kan klandra henne för att hon är grinig när hon har såna utslag? <3 Vi har gosat och busat och tvättat och städat och allt möjligt idag. Kollat på film har vi gjort med, och jag har vibbat. Har hunnit med mycket idag. Satte mig en timme vid köksbordet och pluggade Hif och Sam också. Pether och Ängla ska iväg till en kompis imorn så jag får hela dagen att bli av med allt som jag ligger efter med. Känns som att jag har motivationen iallafall! Alla håller sju tummar för mig, wohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0