SJUKSKRIVEN.



Ja så är det, är hemma och sjukskriven, haha, till den 21:a. Under dessa två veckor ska jag ha fått komma till neurologen och gjort fler tester. Bl.a. En till MR (både för huvud och nacke?) även kanske ett till ryggmärgsprov... Ajaj. Men men, vi får väl se.

Har suttit här och tänkt efter, någonting måste ju vara fel, jag har normalt sett aldrig ont i huvudet, max 3 gånger om året. Men nu har jag bultande huvudvärk dygnen om.. Suck. Vill inte knapra massa alvedon heller, gjorde det igår så ska verkligen försöka klara mig utan idag!

Lilleplutt sover middag, även fast dom bankar och slår och borrar runt omkring oss i huset. Pether är nu ute i tvättstugan en sväng, och jag sitter här. Ska egentligen damma och putsa fönster idag, men tror inte att huvudet kommer tillåta det. Men Pether är ju hemma hela dagen imorn igen så vi får väl passa på då. Tror jag använde all min energi igår när vi dammsög och torkade golven.

Ikväll blir det kött, pommes och bea! Känns som hundra år sen man åt det. Men det skulle väl kanske kunna bero på att jag bara har ätit urk-sjukhusmat. Nä nu ska jag passa på och vila i 5minuter innan Pether kommer in och vi ska fortsätta se filmen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0