TREDJE TANDEN!



Ja som rubriken lyder så har Änglas tredje tand kommit! Och det är så knasigt för vi har inte märkt nått! Hur är det möjligt? Men sen när man tänker tillbaka så kommer man på att hon har väl kanske varit lite extra kinkig och varit lite gnällig så. Och sen hade hon ju en total feberuppgång i lördags, ända upp mot 38,5 och det är inte ofta hon har så. Men när man inte sätter ihop 1+1 så är det svårt att fatta att det var tanden! Sen idag när Sara kom hit och sa att hon såg en tand i överkäken så blev jag så paff, för hela tandkanten har ju trängt igenom, inte bara en udd som med dom första, utan verkligen hela kanten!

Vi var iväg till skolan ett tag idag, var till och med tvungen att väcka henne vid halv åtta, även fast vi nattade henne redan klockan 21 igår ^^ Där är även det ett tecken, att hon har sovit så mycket! Haha. Men i alla fall så var vi iväg, träffade Erika på stan och sen massa roligt folk i skolan. Ängla fick massa uppmärksamhet och hur lycklig blir hon inte då! Så när vi hade käkat i skolan så totaldeckade hon i vagnen på vägen tillbaka till stan. Men hon sov bara i ca 30 min, sen sov hon 4 timmar nu på eftermiddagen här hemma, så nog har hon sovit idag allt :)

Sara är här idag med, det är ju faktiskt Desperate Housewives :) Just nu sitter hon med pincetten i högsta hugg och vill att jag ska plocka hennes ögonbryn :) Haha. Ska väl ta och göra se, får se när jag skriver igen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0