Tacos!

     

Så nu var den här helgen över också. Tusan. Har haft en riktigt bra helg, Pether har vart hemma hela tiden, helledig en HEL HELG. Totalt underbart! Igår var Linda, Joqe och Liam här så vi åt tacos och hade det riktigt trevligt faktiskt. Jag råkade visa Joqe skattjakten på Eniro.se och han satt fast i det i några timmar, haha. Sen beställde jag lite kläder igår också, från lager157. Skitfina kläder, ett par leggings till mig + tre svarta linnen och ett par nya jeans till Pether. Han har en tendens av att få hål mellan benen bå alla sina jeans, tror inte att han har ett enda helt par längre :S

Pappa och Marianne var här och hälsade på igår också, och Ängla grät inte en enda gång när pappa höll i henne! Jag är så glad för det! Hon börjar väl äntligen vänja sig vid morfar ^^ hihi, och det jag är mest inponerad av är att hon faktiskt var jätte trött när dom var här, men hon lät honom pussa på henne ändå :D Så söta!

Nästa helg bär det av upp mot Sundsvall. Ska bli riktigt kul faktiskt, Ängla ska få vara hos Mariannes dotter medan jag går på Nanne Grönwall ^^ Pether ska till Järbo han och vara hundvakt åt Teppo :) Sen på lördagen ska han på krogen ^^

Och vet ni vad? Min bebis blir sju månader imorn! Herregud vad tiden springer iväg! Jag kan inte förstå att det är 7 månader sen vi låg på BB, det känns som att det var igår! Det är ju helt otroligt! <3

Nä nu ska jag ta och göra något vettigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0