Nu har jag bestämt mig!



Från och med idag så ska det bli andra bullar ^^ Haha. Låg och tänkte igår kväll i sängen att jag borde verkligen få fingrarna ur och göra något åt det här med min vikt, den kommer ju knappast minskas av sig själv ^^ Sen så kom jag på, att jag äter. Jag äter som en jävla häst! Så jag ska ta och halvera min kost ^^ Inte äta hälften så många gånger per dag utan bara äta hälften av portionen som jag brukade äta förut. För nu, då äter jag allt, men bara hälften för att bli mätt, den andra hälften för att det är gott. Usch! Nu jäklar!

Ängla ligger och luftar, hon sov 11 timmar inatt, skönt att hon får sova ut ordentligt. Vi var riktigt osams igår vi två. Försökte få henne att sova en sista middagslur mellan 16 och 18. Hon vägrade. Men till slut så ^^ Och hon har börjat sova så sött i sängen! Hon ligger totalt åt knas håll och på sidan med sitt gosedjur i famnen! Hon är såå söt!

Pether är i skolan, han ska köpa med sig halstabletter åt mig sen. Är dödare än dödast idag. Även om det är lite bättre nu, har knarkat alvedon och nässpray. Ischisch. Pratade med Linda igår! Hon, Joqe och Liam kommer hit på lördag, så ska vi äta tacos och bara ha det allmänt trevligt! KANONERS!

Ängla har lärt sig massor av roliga saker dom senaste dagarna! Igår när jag bytte sängkläder så satte jag henne i hennes säng, och hon gjorde något som jag aldrig hört förr. Det går inte ens att beskriva tror jag. Hon lät som en häst och en gris samtidigt ^^ Haha, det där lät taskigt, men jag förstår inte hur hon kan göra såna roliga läten!
Sen senare på kvällen så lärde hon sig att göra en riktigt pussmun, och varje gång jag sa "får mamma pussen?" Så gjorde hon det och försökte komma närmare mig! SÅÅÅÅ GULLIGT!

Haha, sen har hon lärt sig att ta nappen av oss, om vi suger på den så är det klart att hon vill ha den. Och om hon håller den fel för att få in det rätt i munnen, så lägger hon ner den, vrider på den och sen försöker igen tills hon lyckas! Min lilla plutt är så duktigt! <3<3

Nä usch vad jag har tappat känslan för att sitta här och skriva. Får se om det kommer mera sen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0