NANNE GRÖNWALL

Haha, jag skiter i om jag låter gammal ^^ Men var ju uppe i Sundsvall i helgen, var iväg upp till Hotell Södra Berget, gick på Öl- och whiskeymässa, sen var vi på Nannes show som hon hade där då. Fy satan vilken energi hon har! Jag vill verkligen ha både den energin och den KROPPEN när jag är närmare 50 strecket! Haha.

Har vart iväg i stan idag, Nygårn sov hon oss inatt, så han var med mig på stan. Shoppade som satan, tre t-shirtar till Pether, nagelgrejor till mig, två pyjamaser till Ängla, en ny vårjacka till Ängla, ny mössa+vantar till Ängla ^^ Plus en rolig leksak som hon ska få i påskägget på lördag ^^ Hon fick också en skitsöt gosdjursgrej av Nygårn som också ska i där ^^ Den såg ut ungefär som den här "utmobbade" lilla saken i Madagaskar :) Skitsöt, och så lät den som att den pussades när man klämde den på magen! :D

Lite senare, kring 17 så kommer Stephan hit och ska skjutsa mig runt om i Gävle så jag kan handla hem allt vi behöver :) Pether och Ängla ska vara hemma, om Pether orkar ska dom väl iväg och fylla mitt påskägg :) Jag är redan klar med Pethers ^^

Usch, jag har inte sovit en hel natt på hur länge som helst tror jag, och det här är inte gnäll. Nejnej. Det är bara ett konstaterande! Det är inte Änglas fel heller, jag har faktiskt börjat natta henne kring 20:30 - 21:00 nu. Och då sover hon till 08 ungefär. Men jag kan inte sova, det är helt omöjligt. Det spelar ingen roll om jag istortsätt deckar i soffan, så fort jag går in och lägger mig i sängen så går det inte. Jag ligger och vänder och vrider på mig i timmar. Lyckades somna i 10 min igår kväll (efter 1 timmes snurr) och sen kom Pether in. Sen somnade jag inte förrän 2,5 timme senare... Är så jävla trött på det här. Det har säkert pågått i 2 veckor nu också! Är dock inte så grinig och kinkig som jag hade trott att jag skulle vara, men det är jobbigt!!!

Jag och Pether skulle ha gått in i en diet idag, 7dagars dieten. Men det sket sig ^^ Haha, tyckte det var lite onödigt att gå in i de när det ska bli påskmat och godis nu den här veckan. Så vi får se hur det blir med den där rackarns dieten, satt och tvingade i mig riktigt starkt citronvatten och havregrynsgröt med endast kanel på imorse! URK!

Har ju faktiskt köpt en sån här vibbplatta nu, har stått på den 10 min idag, ska bli 20 till :) Hoppas att den hjälper, tror på den i alla fall :) Nä nu ska jag ta och låta min lilla sötnos sova en stund, hon sitter i gåstolen och nästan blundar nu! :) Det kommer ett inlägg om en stund med massa nya bilder på min lilla gofis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0