GRATTIS EMELIE!

Har precis kommit på att jag är väldigt efter :) Haha, Emelie fick sin lilla älskade Wilma för 3 dagar sen och jag har inte märkt något! Jag som har vakat över henne som en hök, hela hennes graviditet, och sen när det väl händer, så missar jag de! Men stort grattis till henne i alla fall, världens finaste lilla tös var de!
http://emeliieanderssson.blogg.se/

Sitter här och har precis vart in och vänt över Ängla från mage till rygg, nu sover lillpluttan! Är hundvakt åt mamma inatt igen också :) Nu ska jag bara skriva klart här sen ska vi ta och sova vi med :) Imorn bär det av till Sandviken, ska på någon Ungmammagrupp med Linda och Liam :) Ska bli riktigt trevligt, sen ska vi hem till dom så ska Linda få färga mitt hår :D

Nä nu ska vi ta och trä på vovven sin krage, sen är det godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0