Desperate Housewives


Småfisarna i söndags morse :)

Hur är det möjligt att en människa kan vara så klantig?! Jag MISSADE första avsnittet på DH, jag glömde totalt bort det. Fan vad jag är besviken på mig själv! Men jag har faktiskt en förklaring och det är att Satans Sara är inte här idag, hon är på kryssning! Hon är ALLTID här på tisdagar, men inte idag! Suck, ingen som vet någon sida eller så man kan titta?

Har haft en halvbra dag och en halvdålig dag idag. Hade riktigt skoj på förmiddagen och eftermiddagen, var hemma och fixade. Sen åkte vi till stan och skulle egentligen shoppa t-shirts och byxor till Pether. Men det blev en ny flaska (!), en tunika och ett linne till mig ^^ Sen shoppade jag hem lite grejor så jag kan göra två saker till två vissa personer ;) Kan inte skriva något här då jag vet att en av dom läser min blogg dagligen ;) Haha.

Åkte hem precis när Pether började jobbet, Ängla hade totaldeckat i vagnen efter att bara ha sovit 2 timmar sen hon vaknade vid 10. När jag hade släpat upp vagnen för trappen och in i lägenheten så tänkte jag bara öppna upp åt lilltösen men då vaknade hon till. Så jag tänkte att jag bara kunde lägga in henne i sängen och att hon skulle somna om igen eftersom att hon inte hade sovit så mycket idag. Men nej nej. Hon låg först och småpratade sen började hon gråta, och sen blev det gallskrik, och så var det fram till 19 tiden, tog upp henne, hon somnade i min famn, jag la in henne och hon började skrika. Vid 19 kunde jag inte göra annat än börja gråta jag med. Pether ringde mig på rasten och jag bara bölade i telefon. Så han kom hem från jobbet och då blev Ängla TOK glad. Vet inte vad det är med henne :(

Vi la in henne alldeles nyss och nu har hon totalslocknat. Bara sovit 2 timmar på hela dagen lilleplutt. Hon vaknade en gång nu och skrek, tror det var en mardröm, men hon somnade om efter att jag hade gett henne nappen ett par gånger. Så nu var det väl mamma som gällde igen (ååååh så jag myser nu).

Var hos Linda, Joqe och Liam i helgen ^^. Jag och Linda skulle gå på krogen. Trevlans. Jag och Ängla åkte dit vid 15 tiden i lördags, Pether jobbar till 17. Så jag och Linda fixade lite med hennes hår (färgning) och sen mitt hår när Pether kom. Vi sminkade oss och donade. Sen insåg vi att vi var för sega, skulle börja smådricka när melodifestivalen började men tror inte vi började dricka förrän vid 22 ^^ Vid 23 kom Joel och skjutsade oss till Steel Town. Gick in där och drack en flaska var. Träffade på jordens jobbigaste tjej, minns inte ens namnet på henne. Vid 00 gick vi iväg och tog ut pengar för att sen gå till Lobby. Väldigt mycket kö om jag får säga det själv. Sen när vi stod i kön att hänga in jackorna så är det någon idiot bakom oss i kön som börjar smeka mig på stjärten och sen drar upp Lindas kjol xD BLÄ!

Var där ett tag, tyckte det var lite segt först, men sen när det började bli som roligast, ja då var klockan 01:40 så då var det bara att gå upp och hämta jackorna. Joel ringde vid 01:10 och frågade om vi ville hem för han ville sova. Så vi gick hem, tog kanske en halv timme :) Hade riktigt trevligt faktiskt :)

Nä nu ska jag ta och göra något annat ^^


Kommentarer
Postat av: Linda A

Gå in på watch-series.com, där kan du kolla på serier gratis. Dock utan text och man får bara titta 72min och måste sedan ta en paus på 54min.

2010-03-03 @ 11:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0