7 månader!

Gud så tiden springer iväg! Idag är min lilla plutt hela sju månader! Det är väldigt lång tid egentligen, men ändå så känns det som att hon föddes igår! Om en timme är det ungefär exakt sju månader sedan jag fick komma upp till henne på 107A. Då låg hon med syrgas och grejs, usch, inget trevligt minne egentligen, men hon var min! Hon ÄR min! <3

Och hon har utvecklats så mycket! Hon kan springa i gå stolen, hon kan sitta själv, hon kan skratta, hon kan leka, hon kan sträcka sig efter saker, hon äter fastare mat, hon har fått så förbaskat långa armar! Hon når allt på bordet nu tror jag! Hon har blivit så himla stor!

0 månader


1 månad


2 månader


3 månader


4 månader


5 månader


6 månader


7 månader


Jag älskar dig, kära lilla barn!
Du är det bästa som hänt mig!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0