Shoppa shoppa shoppa!

Var på stan igår, fick in barnbidraget och lite pengar som jag jobbat för, yeeeeehaw! Så igår var det shopping på hög nivå, plus att vi hade två presentkort på Stadium, jag och Pether :D

Jag kom därifrån med massa nytt smink, en lång KNALLROSA tröja, ett par nya jeanstights och en ny BH! Ängla fick 4 bodys, 2 byxor och 3 strumpor. Pether dock fick bara kalsonger, haha! Sen unnade vi oss faktiskt kött och pommes igår kväll! Och satan så förbannat jävla gott det var!

Idag ska jag och Ängla åka iväg med mor vid 13 tiden, hon skulle iväg på ett möte då och jag måste ner och lämna in papprena till soc, plus att jag måste köpa lite saker på stan ^^ Sen ska tanten få släppa av mig vid Coop på vägen hem så ska jag kryssa av lite grann på listan som vi behöver handla hem. Men gud så jag längtar till onsdag, då har alla månadens pengar kommit in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0