Säkerhetsskäl

Tänker nu hädanefter inte lägga upp några bilder här på bloggen, utan vill man se bilder får man kolla på bilddagboken. Dom flesta vet varför, och dom som inte vet kan gå in på http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6428781.ab och läsa.

Har inte gjort så mycket dessa dagar som jag inte skrivit. Hade en riktigt dålig dag igår, kändes som att jag skulle gå under, som tur var så var Pether hemma hela dagen nästan och kunde ta Ängla. Mamma och mormor var också här igår, lagade mat och bara umgicks. Men men, alla har vi dåliga dagar, man får helt enkelt ta sig i kragen och gå vidare, eller hur?

Är barnledig idag, Ängla är i Skutskär hos Sara och Annika. Saknar min bebis så mycket! Men hon kommer hem nu vid halv åtta ungefär. Ska då gosa sönder den lille plutten! Man vet verkligen inte vad man har förrän det inte är här. Även om jag bara har lånat ut henne över dagen, haha. Igår kunde jag nästan inte ta i henne utan att bli irriterad, och ja jag vet, man får inte säga så. Men det är faktiskt sant. Men idag när jag inte har någon att ta hand om så känner man verkligen att utan henne har jag inget liv!

Haha, en liten del är faktiskt komisk med det som har hänt dom senaste dagarna, och bra så klart. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=593353 Det som hände kom med i norska tidningar också!

Änglas andra framtand i underkäken har också tittat fram såg jag idag fresten, när jag kollade i munnen på henne! Båda nedre framtänderna är nu uppe, inte helt, men några millimeter! Och gud så lycklig jag är!!!

Kommentarer
Postat av: carro

Fy fan vilka idioter! Dom är äckligt sjuka i huvet, hur kan man göra så mot folk?! :O Gud, blir bara förbannad :@

2010-01-17 @ 18:31:26
URL: http://magnusfliicka.blogg.se/
Postat av: Emma Johansson

Förstår dig, men samtidigt finns det redan bilder uppe. Och det är lika lätt att ta på bdb som här.

Och bilden dom hade i gruppen, hade dom antagligen tagit från din facebook och inte från din blogg.

Kram

2010-01-17 @ 22:30:55
URL: http://evlj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läste om det där i aftonbladet, strongt att du är med i tidningen om det :)



Det som förbryllar mig mest är när man läser kommentarerna till artikeln typ: Hon får skylla sig själv som går med i en facebook grupp.

Alltså, vilka jävla idioter det finns alltså. Ska man inte våga gå med i en facebook grupp nu heller?



Aja, tycker även du är smart som väljer att ine lägga upp bilder på Ängla här på bloggen.

2010-01-18 @ 12:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0