Magrullning ;)

Ängla ligger på golvet och luftar medan jag springer omkring och fixar lite. Men hon rullar bara över på mage hela tiden, och det är inte det bästa när man precis har hällt i sig 220ml mat ;) Så hon bara kräks, så lägger jag henne på rygg, men 30 sekunder senare ligger hon på mage igen och kräks :P
Hon har faktiskt blivit riktigt stark min lilla tös, hon kommer nästan upp på knä när hon ligger på mage, och snart kan hon sitta alldeles själv, hon är jätte duktig! Haha, hon ligger på mage just nu och skriker för fulla muggar. Och inte för att hon är sur utan för att hon vill dra sig framåt men inte är tillräckligt stark ;)

Ska iväg till Erikshjälpen sen när Ängla ska sova middag, ska ta och promenera dit och få lite motion på köpet. Efter det ska jag och Ängla möta Pether och gå på stan ett tag innan han börjar jobba kl 17. Ska bli härligt att få komma ut och göra något för en gångs skull. Idag är första dagen på 1,5 vecka som jag ens sminkar mig. Måste göra det oftare :P

Tack för kommentarerna fresten och som svar på en fråga. Jag vet att dom tog bilden på Ängla från Facebook. Men förhoppningsvis så hittar dom idioterna inte ens på bloggen. :)

Nä nu ska jag ta och vända tillbaka min lille tös på rygg och sen är det diskning som gäller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0