God, nej, helvetes morgon.

Har vart vaken i ca 3 timmar nu, Ängla vaknade 05:50, men det är väl straffet man får för att man nattade henne för tidigt igår kväll. Hon satt här vid 20:30 tiden och bara nickade i Pethers knä, ögonen slöt sig även fast man pratade med henne, så då tänkte vi att hon kanske skulle sova till 8 ändå, som hon brukar göra när hon är så trött. Men icke sa nicke! Lillpluttan kände för att vakna då, och som sagt, det straffar sig själv ;)

Nu sover hon igen, eller hon har gjort det sen åtta. Var in och kollade på henne alldeles nyss, hon ligger med täcket halvt över huvudet, så sött!! Pether och Sara sover också, men Sara kommer väl upp snart. Vi ska iväg till Norberg och få henne fotograferad idag ^^ Ska bli riktigt kul att se faktiskt :) Jag kan inte gå och lägga mig heller, har redan duschat och fixat med allting så lägger jag mig nu är 1 timmes arbete förstörd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0