Buselibusbus!

Vaknade med en stor klump i halsen vid 04 inatt, jag som trodde att jag började bli friskare igår. Men tji fick jag. Men nu under dagen så har det blivit bättre, hoppas jag har turen så att det försvinner nu, en gång för alla!

Pether har jobbat idag, så jag ringde mamma, Richard kom och hämtade mig och Ängla vid 16:30 ungefär och så var vi hemma hos mamma idag. Jag lånade badkaret och kurade ner mig i, och Ängla har varit jätte knepig hela dagen. Så fort hon inte har fått som hon vill så har hon skrikit. Och när pappa höll i henne innan blev det illvrål! Mamma trodde då att det var för att hon är blyg, men så fort hon kom till mig så blev hon lugn. Sedan när hon fick komma tillbaka till pappa så var hon lugn och skrattade den första minuten sen blev det illvrål igen. Men det skulle kunna bero på att hon bara har sovit ca 1,5 timme idag på dagen.



Nu för en liten stund sedan så busade hon så här med Pether ;) Och så hon skrattade, och skrattade. Det är så roligt att höra när dom busar så. Och så fort hon såg Pether innan när vi kom hem så kom jordens jätte flin fram! Hon blir nog en liten "pappas" flicka ändå. Men det återstår ju att se ;)

Just nu ligger lillfisen i pappas knä och får mat, ska ta och natta henne så fort hon har ätit klart, sen ska jag kolla på en dokumentär som jag laddade hem innan idag, om Titanic. Efter det är det nog sängen som kallar även för mig. Ska ner på stan med mamma imorn och trixa och fixa. Sen får vi se om Ängla ska sova där imorn, mamma ville låna henne sa hon. Men det beror på hur ont hon har ;)

Nä nu ska jag sitta och kika lite på min kära familj och tänka på hur lycklig jag är ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0