Baka, baka, baka en kaka!

Vi har varit superduktiga idag! Jag fick sova ut, men vaknade av mig själv ca 10:50 tror jag. Gick upp, precis när Pether skulle lägga in Ängla för att sova middag. Så satt vi här vid datorn och kollade på film och käkade frukost. Mitt i filmen så fick jag för mig om att vi skulle städa. Så Pether har skurat hela köket och badrummet idag. Medans jag dammsög och torkade golven (vilket för övrigt inte ens syns längre :S). När han kommer hem ska han få damma i vardagsrummet och sovrummet medan jag sköter tvätten. 5 stora IKEA påsar fulla med tvätt har vi. Fy satan. Plus att jag verkligen skulle behöva tvätta soffkuddsfodralen, Ängla har en förmåga av att sprutspy på soffan, inte kul!

När Pether åkte iväg till jobbet så gosade jag och Ängla en stund, sen fick hon sova igen. Hon somnade vid ca 15:40 och sover än ^^ Under tiden har jag hunnit gjort två satser av Hallongrottor, nu väntar jag på att mamma och Håkan ska komma med några formar, philadelphiaost och florsocker så ska jag göra morotskaka och kladdkaka ikväll ^^ Har ju inget bättre för mig, dessutom har vi 12 ägg som "går ut" idag så måste ju använda dom på något vis :)

Joqe, Linda, Liam och Sara var här igår ^^ Hade väldigt trevligt faktiskt, Ängla och Liam höll handen och så ^^ Käkade tacos och bara umgicks, riktigt trevligt faktiskt :) Nä, nu kanske man skulle ta och göra något annat vettigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0