4:e januari.

Vilken dag det har varit :) En riktigt bra en :) Gavlegårdarna var här på morgonen och lagade våra rör under diskbänken, för TREDJE gången. Men nu verkar det inte läcka nå mer, skulle ju kanske kunna bero på att han bytte massa saker den här gången.
Vaknade faktiskt nästan totalt frisk idag med, har bara varit lite småtäppt i näsan, men allt annat är som bortfluget och fan så skönt det är! Att kunna göra allt man normalt gör, om än så bara småsakerna, som man var alldeles för utmattad för att göra under dessa dagar!

Var iväg med mamma idag ner på stan, stannade först vid Korsnäs och åt, pepparbiff ^^ Mums säger jag bara! Sen bar det av ner på stan, mamma skulle pierca sig. Men så visade det sig att alla som kom in på Redrum hade bokat tid kl 14, vilket vi också hade. Plus att hon som skulle pierca inte var där. Så ca 14:30 fick vi komma in, och då visade det sig att mamma och piercaren hade lekt med varandra när dom var små! Så liten världen kan vara ibland. Haha. Jaja, det slutade med att jag också gick därifrån med hål i naveln ;) Så jag är jätte nöjd nu :)

Efter detta så har jag vart hemma, plockat ner alla julgrejor, som nu ligger i den andra soffan dock i väntan på en låda. Jag har bytt gardiner och dukar, dammsugit, torkat golven, diskat osv osv osv. Blä, min rygg känns att det finns nu i alla fall. Men jag känner mig duktig :) Ängla ska sova hos mamma inatt, hon ville låna henne sa hon igår. Men då sa jag lite halvt nej. Hon är fyra månader och har redan sovit borta från oss 5 nätter, dock med oss i samma hus en gång men med Teppo som barnvakt. Det känns lite fel. Men mamma insisterade och sen lät det väldigt lockande att få allt detta gjort, och Ängla har varit så grinig dom senaste dagarna så jag hade inte fått det gjort annars. Får ju hem min lilleplupp imorn i alla fall!

Så nu återstår det bara att varva ner lite grann, kolla på någon bra film, eller dokumentären som jag skrev om i förra inlägget haha. Ska bara ladda om batterierna ikväll och sova ut som fan imorn! Det tycker jag att jag förtjänar faktiskt! Pether jobbar just nu, men han skulle få skjuts hem med Stephan som nu har börjat på hans jobb. Så skulle han följa med upp och ta en kopp kaffe, så trevligt!



Anna Ängla Lilian Gustafsson Ahtiainen
Gud vad jag älskar dig kära barn! Du är det bästa i hela världen! Du gör mig alltid glad, du får mig alltid att skratta. Varje gång jag ser dig så blir jag alldeles varm inombords! Du är det bästa jag har, det bästa jag gjort och det bästa jag någonsin kommer kunna ha i mitt liv! Är så lycklig att jag har dig i mitt liv! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0