1:a januari.

Ja då var det nytt år igen ^^ Har haft den BÄSTA starten på det nya året som jag någonsin hade kunnat få, eller inte. Är totalsjuk. Ont överallt, och då menar jag verkligen överallt, plus att jag är snorig och sover mest hela tiden! Blä!

Var bara hemma igår, gjorde verkligen ingenting, Pether och Ängla var iväg till Järbo och firade Elin som fyllde 22 år igår :) Jag däremot var hemma hela dagen och bara kurerade mig, drack litervis med thé och låg nerbäddad. Eller ja det hade man ju kunnat önska i alla fall. Jag satt mest framför datorn.

Ängla har börjat springa omkring i sin gåstol :) Hon är så söt när hon åker i den, för hon blir lika förvånad varje gång hon inser att hon kan röra på sig! Och hon älskar julgranen! Just nu står hon och pratar med den för fulla muggar och försöker att gå rakt in i den! haha. Hon är för go min lilla tjej! Det värsta med att vara så här sjuk är nog att jag inte kan hålla på med henne så mycket som jag vill göra! Orkar inte hålla i henne mer än korta stunder, och jag får verkligen inte pussa på henne nu! Vill inte smitta henne!

Skulle egentligen ha åkt till Joqe och Linda idag, men jag är alldeles för sjuk för de. Suck. Hade verkligen sett fram emot att åka dit. Men men, sånt är väl livet. Nä nu ska jag ta och dra bort min kära lilla dotter från granen så att den inte välter över henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0