Sjuklingen min!



Ängla är sjuk, väldigt sjuk :/ Eller ja, hon var riktigt dundersjuk men nu börjar det gå åt rätt håll i alla fall :) Nu är det bara näsan som rinner på henne, före det så var det feber och massa hosta :(

Vi har inte gjort ett skit idag, bara varit hemma och tagit det lugnt. Pether slutade hyfsat tidigt så vi fick ha honom hemma ett tag med innan han åkte iväg och jobbade :)

Min lillebror var borta den här veckan, i 4 nätter i rad. Mamma hade polisanmält honom och allt, sen så hittade en av mina kompisar på honom på Polhemsskolan. Vilket resulterade i att vi inte längre var oroliga, bara jävligt förbannade. Ungjäveln är 14 år. :S När dom väl hade hittat på honom så åkte hans soc-gubbe dit, men enligt (den sjuka) svenska lagen så får man inte dra med sig ett barn hem mot dess vilja om det inte är ett LVU på personen. Helt jävla sjukt... Han är ju för fan underårig!

Imorn ska vi på bio! För första gången sen typ den här tiden förra året tror jag. :) Ska gå på "Snabba Cash" med Linda och Joqe, barnlediga och allt. De ni! Ska bli jävligt trevlig att få vara ungdom igen om så bara för en kväll. Ängla väntar ju dock hemma, men då får vi sakna henne lite med så då blir det ännu mysigare att bara sitta och pussa på goungen min! Måste ju säga att jag verkligen ser fram emot imorn, inte bara för trevligt sällskap och säkert en bra film, utan också för BIO-POPCORN!!!!!! MUMS!

Har badat Ängla nu, borstat tänderna och smörjt in lillrumpan. Nu är det bara att vänta på att lilleplutt vill bli trött igen, hon låg här på soffan bredvid mig vid 20:30 och somnade. Men nu är hon så vaken så. Men lite får vi väl skylla oss själva, när vi badar henne, vi vet ju att hon tycker att det är skoj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0