GRÖT OCH HASNING (KRYPNING)

Min bebis har haft en framgångs dag idag tror jag. ^^ Först och främst så började hon med att äta upp 1/4 dl gröt idag, gapade hela tiden (bara det är ett mirakel) och hon spottade ingenting. Så gröt är nog den nya favoriten tror jag! Sen så la jag henne på golvet utan täcke under för att se hur hon skulle reagera ^^ Hon drog sig bakåt ^^ haha, istället för att hasa sig framåt som hon gör när hon ligger på täcket. Hon drog sig med händerna bakåt ^^ Lite bakvänd "krypning"? Haha.

Just nu sitter hon i hoppetoss grejen och ser jätte trött ut, ska natta henne om en timme tänkte jag :) Jag har varit duktig idag jag med, har bakat en till kladdkaka. Sen har jag fixat så att mamma kan ha Ängla imorn, jag måste tvätta. Fan att man inte har tvättstugan i samma hus som dom flesta har. Vi måste ju gå ca 50 meter för att komma dit, och det skulle vara lite jobbigt att släpa henne med sig och behöva klä på och av hela tiden. Pether är ju borta från 09 till 21:30. :( Så jag tänkte att jag skulle passa på och städa undan lite här imorn också när jag för en gångs skull är ensam!

Teppo (Änglas farfar) var här en stund idag, visade upp sin nya bil och bjöd på fika. Alltid trevligt :) Nä nu har min lille plupp fått hicka, måste underhålla henne innan tredje världskriget bryter ut ^^ Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0