DAGISPLATS!



Usch vad trött jag är! Började bråka med min mor på telefon inatt och efter det blev det inte så mycket sömn, kan inte sova när jag är arg. MORR!

Satt och tänkte igenom vad jag ska göra sen efter mammaledigheten och allting sånt. Och det finns så många punkter som jag inte har en aning om vad vi ska göra på. Men har fått tre punkter avklarade idag. Har ringt komvux och bokat möte den 26:e. Sen när vi kom hem efter att ha handlat idag så hade vi fått brev om att Ängla är beviljad dagisplats här precis bredvid oss den 30:e augusti! Fy fan vad skönt! Fick även ett brev om att min soctant vill ha ett möte, på fredag. Lite kort notis, men jag hade ändå tänkt ringa imorn och be om ett möte så fort som möjligt! Så tre punkter av 3.000.000 avklarade.

gud, jag är så mätt. Vi har precis käkat, så jag är så himla seg med. Plus att Ängla är sjuk så ingenting duger nu för tiden. Uscha. Hoppas lilleplutt somnar snart, för då ska tamigfan jag också sova middag en stund eller två . ^^


Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Svar:

Hejsan!

Tack så mkt ^^, måste även säga att din dotter är väldigt söt också har ett otroligt fint namn, inte så ofta man hör det nmanet ^^,

2010-04-20 @ 23:10:37
URL: http://mammah.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0