Trötter

Ängla är jätte trött, men vill verkligen inte sova. Och ärligt talat så förstår jag inte hur hon kan vara trött, hon har sovit hela dagen. Hon har vaknat och ätit, och sen somnat direkt igen. Undra om hon tänker vara vaken hela natten sen?

Just nu står Pether och försöker vagga lillhjärtat till sömns i vagnen, men hon verkar inte ha så stora planer på att sova.

Imorn är det totalt fullt upp tror jag. Vi ska till BVC kl 08:30, hoppas lillpluppan har vuxit till sig ordentligt, jag är jätte nervös för de. Sen efter det ska jag försöka komma ihåg att ringa till prästen och boka dopdatum. Efter det ska vi iväg till Sandviken och träffa Lars och Cissi, för att sen vara tillbaka i Gävle till 13:15 när vi har möte med bistånd. Herregud, jag kommer vara slut efter imorn. Plus att Pether ska jobba imorn med.

Har inte gjort ett dugg idag. Vi var iväg till Coop och handlade lite innan, massa saker, så hela vagnen var nertryckt typ, haha. Ingen fjädring kvar! Det var vid ca 19, och sen dess har vi försökt titta på en film, men Ängla vaknade så det blev inte så mycket med det. *fniss*

Nä nu ska vi försöka få Ängla att somna, så att vi också får sova någon gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0