"stor" städning

Det var meningen att jag skulle storstäda ja, men det blir en liten snabbstädning istället, för att få undan all skit! Har gått ut med alla jävla sopor som stod överallt i hela lägenheten, sen har jag plockat undan allt som inte låg där det skulle ligga. Har dammsugit, bytt dammsugspåse för första gången i mitt liv. Skurat golven så det luktar citron i hela lägenheten. Hade tänkt damma också, men jag tror inte att jag orkar det. Diska ska jag göra dock, vill vakna till en undanplockad lägenhet imorn.

Känner mig faktiskt hyfsat duktig för att ha gjort allt detta! På en lördag dessutom, herre gud jag har inget liv!

Jag saknar mina älsklingar, dom är i Järbo igen... Snyft, har suttit med Ängla på mitt bröst nästan hela dagen! Snyft, vad jag saknar min lilla Ängel!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0