Städning igen!


Jag och Ängla på Lindex, usch så sur hon va!

Vi har städat hela lägenheten nu igen, det behövdes verkligen..

Pether sitter här bredvid mig och håller på att gå i taket för att den nya datorn har damp. Den vill inte fungera och det gör Pether väldigt frustrerad :P Det är ganska kul att se faktiskt :)

Ängla har somnat efter en förmiddag på stan med min kära mor och lillebror. Lillebror kommer hit vid 16 tiden skulle jag tro, jag blir barnvakt ikväll eftersom mor och svärfar ska på bio. Den nya Stieg Larsson. Sen kommer Anna och hennes klasskamrater (värst vad vackra ord jag kan) hit efter 18 någon gång och ska filma en dokumentär med oss ^^ Som unga föräldrar, det kan ju bli spännande, undra hur Ängla reagerar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0