Sovatime.

Ängla har sovit i ca 1 timme nu. Så hon vaknar väl, om jag har tur, vid 02 kanske. Min tur att vara vaken inatt, inte för att jag ogärna är det så klart.

Vi har städat iordning i lägenheten lite grann, plockat undan, fyllt på blöjor under skötbordet, fyllt på babysemp, diskat, öppnat brev från babypåsen man fick på BB osv. Nu ligger ingenting där det inte borde ligga.

Min kära mormor var här och hälsade på idag. Kramades med Ängla och var helt överlycklig för att jag och Pether hade skrivit ut bilder på Ängla som present till henne och morfar, hon började nästan gråta!

Vi har vart i Skutskär idag och hälsat på Erika och Jimmy. Väldigt trevligt måste jag säga. Gosat med RRRRalf har jag också gjort, han är så söt. Ängla har varit vaken väldigt mycket idag, så förhoppningsvis blir det en lugn natt. Hon vaknade vid 14:30 när vi åkte till Skutskär och somnade inte förrän 21:30 här hemma. Hon sov en liten stund på bussen hem, men det var inte länge alls. Man riktigt ser hur hon kämpar emot tröttheten, sötnosen där!

Nu äntligen har dom slagit på elementen i lägenheten märkte vi. Det var kokhett på elementen, så underbart! Det har varit totalt iskallt i lägenheten de senaste dagarna, jag bor i mina luddiga tofflor! Hoppas det är varmare när vi vaknar imorn.

Usch, nu är jag helt slut. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0