Hmm


Min lillpluppa i sin extremt rosa vagn!

Svar: Jag hörde att man inte fick sätta i dom förrän 16 veckor efter :S Men men det ordnar sig :)

Nä nu är det snart sova time, jag och Ängla skulle egentligen fått en lugn dag imorn, men det blir visst inte som vi hade tänkt. Ska iväg till banken och sen handla lite, sen ska vi göra massa annat, bland annat BVC igen :D Nu ska vi se hur mycket pluppan har växt! 10 dagar sen vi var där :)

Kom ihåg-lapp till mig:
Koka vatten till babysemp,
Plocka undan tvätten,
Bädda sängarna,
Köpa batterier,
Vattna blommorna,
Försöka få in brödet i frysen,
Fylla på blöjförrådet,
Ut med panten på balkongen,
Posta alla brev som behövs,
Köpa tillbringare,
Fixa bildmapparna,
KANSKE dammsuga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0