Besök

Min kära svägerska är på väg hit ^^ Hon ska hämta pengar för en present :)

Har nästan inte gjort någonting mera idag sen vi kom hem. Ängla ligger och sover, funderar på att väcka henne vid 20 så att hon är vaken och sover lite mera inatt kanske. Pether gick precis iväg för att ta ut pengar, vad ska jag hitta på då?

Sitter och lyssnar på Miley Cyrus, blir värsta glad av musiken från Hannah Montana filmen ;) Det har blivit min och Änglas rutin nu, när jag matar henne så kollar vi på den ;)
Fy satan vad jag älskar dig! Du underbara unge! <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Finns de nå sötare än dessa tandlösa leenden?! Dom värmer verkligen i mamma hjärtat, hihi ;)

2009-10-01 @ 13:30:52
Postat av: MYY

just på det där leendet är hon väldigt lik

claes malmberg helt otroligt lik. xD

Gud vad söt hon är

2009-10-07 @ 11:03:01
URL: http://mysotroligaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0