Ängla en månad!


Ängla sover gott på pappas bröst imorse!

Nu ligger lillpluppan i sin vagn och sover, hon har gjort det sen ca 19 tiden. Det är Pethers tur att vara vaken inatt så jag ska alldeles strax gå in och lägga mig. Har precis pratat med min kära mor i telefonen, samma människor som var f*ttiga förut är även det nu. Fan vilka omogna människor! VÄX UPP!!!!!

Har haft en jätte trevlig kille vid namn Tommy här idag, haha. Han sålde en bokserie som vi blev väldigt intresserade av, så beställde den idag. Sen har vi beställt en sagosamling också, hihi. Sara har vart här idag med, har haft skit trevligt idag, en helt underbar dag!

Men nu är jag så trött så jag ser stjärnor, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0