Ängla 30 dagar.

Min lilla ängel har äntligen somnat. Hon har vart vaken sen 14:30 ungefär, och sovit ca två kvartar av den tiden fram till nu, kl 20:45. Inte konstigt att hon var trött. Men hon har fått lufta stjärten och gosat med mor, så det är nog därför hon har hållit sig vaken ;)

Vart i Sandviken idag och träffat Cissi en stund. Sen var vi på möte med Bistånd, gick skitbra. Nu äntligen förstår jag allt jag behöver göra varje månad för att få in pengarna, var inte helt säker efter förra mötet :) Men nu har allt löst sig.

Imorn blir en lugn dag, ska sova ut ordentligt tror jag, ja om Ängla känner för de så klart :P Sara kommer på eftermiddagen förhoppningsvis :) Hon slutade vid 16 om jag inte minns hela gääälet, det blir trevligt. Den lilla kickan har ju varit i Thailand i två veckor, så hon har säkert mycket att berätta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0