Ängla 27 dagar.

Det var Pethers natt inatt att vara vaken med Ängla, så att jag skulle få sova ut, riktigt skönt! Men tydligen så har  vårat lilla gohjärta inte varit så snäll inatt. Hon har mest velat vara vaken, vilket kanske inte är så konstigt eftersom att hon sov typ hela dagen igår! Men sen har hon tydligen kräkt och bajsat väldigt mycket också. Pether är alldeles röd i ögonen stackarn. Han kom in till mig kvart över åtta och sa "förlåt älskling, jag vet att jag inte skulle väcka dig, men jag klarar verkligen inge mer!" Herregud, jag gick och la mig 22 igår, så det gjorde verkligen ingenting att han väckte mig!

Ängla ligger här bredvid mig i babysittern och Pether hoppade precis in i duschen, det kan väl vara välbehövt eftersom att Ängla kräkt PÅ honom också. Ängla bara ligger och pratar för sig själv, så söt ^^ Hon låg och skrattade åt Pether för en stund sen också, riktigt sött.

Idag så ska vi iväg och handla lite, fick ju in barnbidraget idag. Efter det ska vi väl hem och ta det lugnt ett tag. Sen kommer Lantto igen när han har slutat. Och förhoppningsvis ska vi till Erika i eftermiddag och träffa hennes kille. Men fick precis mess nu där det stod "är hemma och sjuk idag, hoppas jag blir bättre under dagen!" Suck. Jag ville verkligen åka dit...

Kommentarer
Postat av: pether

ja hon var verkligen inte snäll mot mig inatt, sen nu nör du klev upp då skratta hon ju åt mig, precis som om att bara jävlades:/

2009-09-18 @ 09:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0