Ängla 26 dagar.

Idag är en bra dag. Kollade på facebook hur lyckosam jag skulle vara idag. Hela 99% lyckosam idag. Helt underbart. Kan dock säga att jag inte känt mig speciellt extra lyckosam. Det har varit en helt normal dag. Ängla har sovit väldigt mycket kanske, och det är väl skönt :)

Det var "min" natt igår natt att vara vaken med Ängla, så lite trött och sliten är jag allt. Men inatt är det Pethers natt, vilket kan bli kul eftersom att lillpluppan sovit mestadelen av den här dagen. Men det löser sig nog, hon var vaken istortsätt hela dagen igår, så hon sover nog ikapp nu.

Pether och Ängla åkte iväg ett tag mitt på dagen idag, så att jag skulle få vara hemma och bara vila ikapp mig. Men jag har upptäckt att så fort dom går utanför dörren så blir jag helt hyperaktiv, jag blir totalpigg. Sen så fort dom kommer hem så är det som att jag äntligen kan slappna av och då blir jag trött igen. Suck! Det blev inte mycket vilande gjort, satt dock och löste lite korsord här i soffan utan att bli störd.

Uppgraderade vårt internet idag också, från 2-6mb/sek till 12-24mb/sek. Skönt som tusan, har laddat miljarder filmer idag också. Fan, varje film kom ju hem på tio minuter, så det var helt klart värt det :) Måste kanske få hem mera musik imorn. Har ju ca 900gB kvar på den nya externa hårddisken att fylla ;)

Herr Johan Lantto har varit här idag. Trevligt med lite besök och så där. Pether åkte och jobbade vid 16 ungefär, då stannade Lantto kvar och höll mig och Ängla sällskap till 20, då vi följde med honom till bussen. Och nu har vi vart ensamma hemma sen dess, Pether kommer nog hem vilken sekund som helst. Det ska bli skönt, få något i magen kanske. Om vi har tur hinner vi lägga oss och mysa en stund innan mitt gohjärta vaknar. Sen tänker jag tamigtusan sova, är totalslut i huvudet!

God natt för ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0