Alltid fel

Det blir aldrig som man har tänkt sig har jag märkt. Jag hade planerat på att sova ut ordentligt idag, och bara ta det lugnt för att sen åka hem och kanske städa lite. Likförbannat så ändras planerna på Pether var tvungen att åka hem från Järbo för att hjälpa mig far och flytta. Och jag sitter här, men Ängla som sover. Varför blir det aldrig som man planerar?

Pether är apastressad för att han kanske inte kommer hinna med 18:05 bussen till Järbo igen, han är ju hundvakt. Och pappa stressar för att försöka få Pether att hinna med den. Sen så skulle jag och Pether egentligen ha käkat tillsammans på stan idag också, kommer det hända? NEJ!

Det enda jag glädjer mig åt idag är att jag har fått kramas med min älskade lilla dotter. Det var så mysigt att ha henne på bröstet, sovandes, och bara pussa på henne och överösa henne med kärlek! Saknade henne otroligt mycket inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0