29 dagar.

Det blev visst ingenting skrivet igår. Men sånt är livet.

Kusin sov här från fredag till lördag, sen igår var vi på middag hemma hos min kära mor. Mormor är där och hon passade på att göra sin berömda stek med potatis och sås. Satan så gott det var!

Efter det gick jag och Pether hem, skönt med en liten promenad på maten. Vad hemma lagom till sju och Ängla sov till halv åtta tror jag. Sen ville Pethers bror hålla henne en stund, så då vaknade hon.

Kvällen spenderades framför datorn tillsammans med en film på. Började kolla på "The haunting in Connecticut" men det var lite för läskigt för mig, så det slutade med att vi kollade på "Knowing". En film jag varmt kan rekommendera, sjukt bra!

Vaknade nu för ca 30 min sen. Jag är arg som ett bi, men det bjuder jag på. Jag och Pether har delat upp nätterna, för att vi inte ska slita ut oss totalt, kanske fel, men det skiter jag i. Inatt var det hans natt att vara vaken om hon behövde äta, vilket hon gör på 20 min och sen sover igen. Men nu på morgonen så klev han inte upp, hon låg och gallskrek i sin säng, och den j*vla idioten vaknade inte. Så jag tog henne, då fick jag en kommentar "Varför tar DU henne?" Om den satans idioten är vaken ska han väl för fan kunna ta sin egen dotter. Nej usch, vad arg jag är just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0